Спеціально організована сесія ЄВІ: для кого проводитиметься, як зареєструватися і коли будуть відомі результати - Приймальна комісія Університету Григорія Сковороди в Переяславі

Спеціально організована сесія ЄВІ: для кого проводитиметься, як зареєструватися і коли будуть відомі результати

Приймальна комісія Університету Григорія Сковороди в Переяславі > Вступ-2021 > Спеціально організована сесія ЄВІ: для кого проводитиметься, як зареєструватися і коли будуть відомі результати

Український центр оцінювання якості освіти повідомляє, що у 2021 році Правилами прийому закладів вищої освіти можуть бути визначені додаткові строки (в межах з 15 вересня до 30 листопада) прийому заяв і документів для здобуття ступеня магістра. Відтак, наказом Міністерства освіти і науки України  визначено терміни проведення спеціально організованої сесії ЄВІ.

Спеціально організована сесія ЄВІ відбудеться 11 вересня 2021 року. Вона буде проводитись за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб для вступників, які зареєструвалися для участі в єдиному вступному іспиті, але бажають повторно скласти ЄВІ або не зареєструвалися для участі в основній сесії ЄВІ.

Відомо, що цьогоріч вартість участі в тестуванні складає 540 грн, до початку реєстрації учасникам варто ознайомитися із нормативним документом, що регламентує особливості надання платної послуги із проведення спеціально організованої сесії ЄВІ.

Пункти тестування для проведення спеціально організованої сесії ЄВІ створюватимуться в усіх обласних центрах (окрім м. Донецьк і м. Луганськ), а також у м. Сєвєродонецьк і м. Слов’янськ.

Реєстрація вступників триватиме з 27 липня до 5 серпня. ЇЇ здійснюватиме приймальна комісія одного з закладів вищої освіти, у якому вступник бажає брати участь у конкурсному відборі.

Український центр оцінювання якості освіти повідомляє, як зареєструватися для участі в спеціально організованій сесії ЄВІ:

1. Сформуйте комплект реєстраційних документів:

– заповнена заява-анкета з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка;

– документ, що посвідчує особу;

– облікова картка платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються отримувати реєстраційний номер облікової картки платника податків);

– довідка, видана за місцем навчання, щодо планового завершення навчання та отримання диплома в рік вступу (для осіб, які завершують навчання в поточному році, персональні дані яких не вносяться до Єдиної державної бази з питань освіти);

– документ про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень) (для осіб, які завершили навчання в минулих роках);

– фотокартка для документів (кольорова або чорно-біла) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника;

– медичний висновок за формою первинної облікової документації 086-3/о (у разі потреби створення особливих умов для складання ЄВІ/ЄВФФ).

2. За дистанційної реєстрації надішліть на електронну адресу (vstup.pk@gmail.com) приймальної комісії скановані копії або фотокопії реєстраційних документів.

Увага! У темі листа обов’язково зазначте прізвище, ім’я, по батькові, а в тексті листа – прізвище, ім’я, по батькові та номер облікової картки платника податків (за наявності).

Перш ніж надіслати лист, обов’язково перевірте правильність даних, які зазначили у заяві-анкеті.

3. Отримайте скановану копію екзаменаційного листка.

Представник приймальної комісії перевірить наявність необхідних для реєстрації документів та правильність їх оформлення. У разі успішної реєстрації вам буде надіслано скановану копію екзаменаційного листка на електронну адресу, зазначену в заяві-анкеті. Оригінал екзаменаційного листка зберігатиметься у приймальній комісії. Туди ж можете звертатися, якщо виявите помилки в екзаменаційному листку.

Оформлений екзаменаційний листок можна отримати особисто, звернувшись до приймальної комісії, або поштовим зв’язком, якщо ви зазначили про таку необхідність у заяві-анкеті.

Якщо ж під час перевірки документів буде установлено, що особа не має права брати участь у конкурсному відборі, то на електронну адресу, із якої надійшли документи, представник приймальної комісії надішле повідомлення про відмову в реєстрації із зазначенням причини відмови.

Також для кожного учасника, який отримав екзаменаційний листок, на вебсайті Українського центру створюють інформаційну сторінку «Кабінет учасника ЄФВВ/ЄВІ», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.

Вступник вважатиметься зареєстрованим після отримання екзаменаційного листа та сплати коштів на рахунок Українського центру для оплати послуг із проведення Українським центром та його регіональними підрозділами вступних випробувань. Кошти зараховуються на рахунок Українського центру оцінювання якості освіти упродовж трьох робочих днів.

Офіційне оголошення результатів третьої сесії ЄВІ здійснюється шляхом їх розміщення на інформаційних сторінках вступників «Кабінет учасника ЄФВВ/ЄВІ» не пізніше 10 календарних днів із дня проведення іспиту.

Інформацію надано УЦОЯО

Перейти до вмісту